המרכז להבדיל מארגונים אחרים שעוסקים בשלום בית שם לו למטרה בקורס מדריכי חתנים להכשיר מדריכי חתנים אשר יתנו לחתן ,בזמן המוגדר כטרום נישואין ,אשר ליבו של החתן מתרגש וחושש מן הבאות מחמת הכרה מציאותית של נתוני הגירושין ומוצא את עצמו בצומת דרכים מהגדולות ביותר בחייו ולכן ליב פתוח לקבל וישנה אפשרות ישימה להורות לו את חומר הלימודים אשר מלווה את עם ישראל לדורותיו  בבחינת ''מה טבו אהליך יעקב'' להבדיל ממקומות אחרים אשר מבורכים גם כן שפועלים להשרות שלום בית בין זוגות אשר מגיעים אליהם ברוב המקרים עייפים ופגועים ומתוך כך גם הקושי לתקן ולעזור.

בנוסף, המרכז מבין את יכולותיו ,לתת בקורס מדריכי חתנים ,למדריכים ,כלים הן לעצמם לחייהם הפרטיים, והן להם כמדריכים שהוסמכו בקורס מדריכי חתנים לתת לזוג הדרכה מקצועית להצלחת ביתם וחינוך ילדיהם. וזאת בתקופה שהוצאות בני הזוג גדולים מאוד בכל הקשור לחתונה החל משמלת הכלה, וכלה באולם ובהשכרת בית ועוד....וכל זאת המרכז נותן בקורס מדריכי חתנים למדריכים המתאימים לכך בסכום זעום יחסית את עיקרי תוכן ויסודות הבית היהודי לקיים ולהצליח את נישואיו של החתן שיעלו יפה ושלא יהיו בבחינת ''העיקר חסר מן הספר''.

על מדריכי המרכז  המוכשרים בקורס מדריכי חתנים להיות ענייניים מקצועיים ובקיאים בחומר הנלמד וכמובן שנדרשת יראת שמים לעוסקים במלאכה זו כן כאשר הם בוני דור העתיד ומייסדם, הן בעיצוב התנהגותי, הן הלכתי, והן בהשרשת חינוך ילדיהם לעתיד.

קורס מדריכי חתנים מכיל בתוכו תכנים רבים כגון:

דידקטיקה ודרכי הוראה וגישה נכונה

הלכות הקשורות לבני הזוג

מכלול נושאים בזוגיות, איש ואישה, חינוך ילדים, ייעוץ פיננסי ועוד נושאים רבים.

קורס מדריכי חתנים כולל 10-12 מפגשים בני שעתיים כל אחד.

מדריכי המרכז שיוכשרו בקורס מדריכי חתנים יעבירו את תוכן הלימודים אך ורק ע''פ הכשרתם דרך המרכז ולא כל אחד כפי העולה על רוחו אלא אם כן קיבל אישור מפורש ממנכ''ל הארגון שמאשר הכל מול גדולי ישראל.

גדולי ישראל שהמרכז שם לו למאורות הן מבחינה הלכתית והן מבחינה הנהגתית הם: הרה''ג הרב ראובן אלבז שליט''א הגר''ד יוסף שליט''א הרב יעקב שכנזי שליט''א והרב אופיר מלכא שליט''א.

התוכן הוא לרוכשים ארגז כלים להורים ‎ו 3 קורסים בלבד.
התחבר
דילוג לתוכן